Pogoji poslovanja

Pogoji nakupa izdelkov v spletni trgovini www.letnakuhinja.si (v nadaljevanju spletna trgovina) so določeni s pogoji poslovanja. Spletna trgovina je v lasti podjetja Letna kuhinja d.o.o. Svetujemo vam, da pred nakupom preberete pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Podatki o podjetju

Letna kuhinja d.o.o.
Trpinčeva ulica 37a
1000 Ljubljana

Matična številka: 8394628000
ID za DDV: SI49400860
TRR:  SI56 0400 0027 6864 713  (NKBM d.d.)

Telefon: 040 560 580
Email: info@letnakuhinja.si

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (zekOM-1).

Kupec postane obiskovalec z enkratnim vpisom v spletno trgovino brez registracije, če pa se v spletno trgovino registrira, postane član. Tako obiskovalec kot član imata možnost nakupa izdelkov v spletni trgovini.

Ob registraciji član pridobi uporabniško ime, ki je enako e-poštnemu naslovu, ki ga je obiskovalec vnesel v postopku registracije ter geslo za dostop.

Če želi član svoje podatke naknadno spremeniti, lahko to stori v uporabniškem profilu v spletni trgovini.

Naročilo oz. pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme potrditev naročila na e-naslov.S potrditvijo naročila kupec sprejema splošne pogoje in pogoje poslovanja.

Pri posameznem izdelku lahko uporabnik s klikom izbere možnost »dodaj v košarico«.

Sistem po kliku izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico. Uporabnik ima dve možnosti: nadaljuje z obiskom spletne strani, s klikom na gumb »Na blagajno« pa nadaljuje s postopkom naročanja. S klikom na gumb »Prikaži košarico« se odpre seznam izbranih izdelkov in informativni izračun. S klikom na križec, pri posameznem izdelku, lahko izdelke odstranite iz izbora.

V kolikor imate veljavno kodo kupona, jo lahko vnesete na strani košarice, naknadno pa jo lahko vnesete tudi na naslednji strani blagajne.

Po kliku na gumb »Nadaljuj na blagajno« sistem preusmeri uporabnika na naslednjo stran »Zaključek naročila«. Na tej strani uporabnik vnese svoje podatke in naslov za dostavo. Za izvršitev naročila mora uporabnik pravilno izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-naslov, naslov, poštna številka in mesto in telefonska številka).
Uporabnik ima možnost izbrati dostavo na drug naslov, na način, da obkljuka »Dostavi na drug naslov?« in v polja vnese podatke za želeno dostavo. V kolikor želi, lahko uporabnik tudi doda opombe k naročilu.

Pred nadaljevanjem mora uporabnik označiti, da se strinja s pogoji poslovanja.

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le pri vnosu plačnika je potrebno izpolniti še polje »Naziv podjetja« in »Davčna številka«. Razlika med nakupom za fizične osebe in pravne osebe je v možnosti odstopa od pogodbe. Več informacij najdete v razdelku »Vračilo kupljenega izdelka«.

Spletna trgovina letnakuhinja.si omogoča pravnim osebam enake možnosti plačila kot fizičnim osebam. Poslovanje z gotovino je omejeno na 420 EUR z DDV.

Cene Vse cene izdelkov so v EUR in vsebujejo DDV. Izdelki se nahajajo tudi v trgovini Letna kuhinja d.o.o., Trpinčeva ulica 37a, Ljubljana po rednih cenah.Cene so zavezujoče od trenutka, ko ponudnik pošlje kupcu e-sporočilo s potrditvijo naročila. Zaradi narave poslovanja preko spleta, se ponudba v spletni trgovini osvežuje in spreminja.Cene prikazane v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti v spletni trgovini in je časovno omejen. Aktivne kupone za popust najdete v različnih oglasih, e-poštnih sporočilih in drugih medijih.

Kupon za popust lahko uporabnik unovči tako da le tega vpiše v polje »koda kupona« in klikne »uporabi kupon«. Vrednost kupona se avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

Kupon za popust je časovno omejen. Lahko se ga uporabi znotraj časovnega obdobja, določenega za posamezni kupon.

V okviru enega postopka naročanja je možno uporabiti zgolj en kupon za popust.

Možnost oddaje povpraševanja je vrsta naročila v spletni trgovini, ki za uporabnika ne predstavlja obveze za nakup ali plačilo. Po oddanem povpraševanju bo uporabnik prejel e-sporočilo z informacijami, ki jih je želel.Možnost oddaje povpraševanja se prikaže pri izdelkih, ki trenutno niso na zalogi.

V spletni trgovini lahko izbirate različne načine plačila:

Po predračunu
Po povzetju (ali ob prevzemu)
Kreditna kartica
PayPal
LeanPay nakup na obroke (velja za naročila, ki presegajo 200 EUR)
Diners kartica

Varnost osebnih podatkov in plačil je zagotovljena pri ponudniku storitev plačil. Ponudnik uporablja primerna tehnična in organizacijska sredstva za zagotavljanje varnosti in varstva osebnih podatkov in informacij o plačilih.

Plačilo po predračunu

Plačilo poravnate na naš bančni račun. Podatke za plačilo prejme kupec po kliku na »Zaključi nakup« na vpisani e-naslov.

Podatki za nakazilo na TRR:
SI56 0400 0027 6864 713 (NKBM d.d.)
Letna kuhinja d.o.o.
Trpinčeva ulica 37a
1000 Ljubljana
Takoj ko bo znesek viden na računu, paket odpremimo na naslov, ki ga je kupec naveden v naročilu.

Plačilo po povzetju

Kupec lahko izbere opcijo plačila po povzetju. Če izberete osebni prevzem, plačate v gotovini ali s kartico ob prevzemu v salonu Letne kuhinje.

Plačilo s kreditno kartico

Pri plačilu s kreditno kartico vnesite zahtevane podatke in zaključite naročilo. Od 3.5.2022 naprej je potrebno pri vseh spletnih nakupih opraviti ustrezno avtorizacijo. Načini avtorizacije se razlikujejo med bančnimi ponudniki. V večini primerov morate svoj nakup potrditi v spletni banki, drugače transakcija ni mogoča.

Plačilo s PayPal-om

Pri plačilu s Paypal-om boste preusmerjeni na PayPal, kjer sledite korakom nakupa in zaključite naročilo.

Plačilo z Diners kartico

Če ste imetnik Diners kartice, lahko v spletni trgovini opravite nakup do 36 obrokov. 

Pri naročilu v spletni trgovini izberite način plačila z Diners kartico. Po izbiri boste preusmerjeni na naslednjo stran, kjer boste vpisali podatke o kartici. Glede na znesek nakupa, lahko izberete primerno število obrokov.

Plačilo z LeanPay

Leanpay vam omogoča spletno obročno nakupovanje. Plačilo LeanPay je na voljo za nakupe nad 200 Eur. Po izbiri te opcije boste preusmerjeni na Leanpay aplikacijo, kjer je kredit lahko odobren ali zavrnjen le v 4 minutah.
Preberite pogoje uporabe LeanPay.

Kako hitro in enostavno do obročnega nakupa?

Spoznajte Leanpay – preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od vas ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije. Enostavno do najljubšega izdelka s parimi kliki.

Splošne informacije:
  • Obrestna mera:  8,50 %
  • Strošek odobritve: 0 %
  • Strošek ocene tveganja: 4 %
  • Število obrokov: 3, 6, 12, 18, 24, 36, 48
  • Minimalni znesek kredita: 50 EUR
  • Maksimalni znesek kredita: 5000 EUR
  • Minimalni mesečni obrok: 10 EUR
  • Takojšnje plačilo ob nakupu (s plačilno kartico):
    – 0 EUR za nakupe do 1000 EUR
    – 100 EUR za nakupe nad 1000 EUR
    – 150 EUR za nakupe nad 2000 EUR
  • Način odplačevanja kredita: direktna bremenitev SEPA (* strošek ocene tveganja poravnate s plačilom ob nakupu.

Prednosti takšnega načina plačila:

  • sklenitev obročnega plačila prek spleta ali v poslovalnici
  • odobritev oziroma zavrnitev v zgolj 4 minutah
  • brez dodatne dokumentacije
  • brez obiska banke
  • plačilni načrt glede na vaše finančne zmožnosti
  • do 48 obrokov

Tudi pred nakupom lahko preveriš svoj limit na povezavi – Preveri svoj limit

Splošne pogoje Leanpay si lahko preberete tukaj.

Ko kupec izvede naročilo se na strani izpiše potrditev naročila, istočasno pa kupec prejme potrditev naročila tudi na e-naslov.
S potrditvijo naročila se kupec strinja s pogoji poslovanja in splošnimi pogoji.

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali pa bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam spremembo podatkov sporočite po telefonu: +386 40 560 580 oz. po e-pošti: info@letnakuhinja.si.

Letna kuhinja d.o.o. naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih izdelkov in prične z obdelavo naročila. V primeru, da morda želite naročiti blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o tem posebej obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Naročilo lahko iz kakršnegakoli razloga prekličete v roku ene ure. Po tem času se sklepa, da je naročilo sklenjeno in velja kot pogodba o nakupu.

Dostava

Zavedamo se, da boste želeli naročene izdelke prevzeti čimprej, zato bomo poskušali odpremiti blago v roku 1-3 delovnih dni. Večino prejetih naročil skušamo odpremiti še isti dan, izjema so dnevi, ki so izven delovnega časa, torej sobote, nedelje in prazniki.
Naročeno blago je lahko poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni oziroma vas bomo o roku dobave obvestili.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije ali GLS-om. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika naslednji dan ali v dveh dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave zaradi njih ustrezno podaljša.
V primeru, da vas v času dostave ni doma, vas iz Pošte Slovenije oz. GLS-a obvestijo, da so želeli blago dostaviti in vas na naslovu niso dobili, potem se dogovorite o prevzemu blaga v drugem terminu / na drugem naslovu.
Stroški dostave
Stroški dostave so odvisni od velikosti in teže paketa. Obvestilo o višini zneska dostave vidite ob nakupu v košarici, višina poštnine je vidna tudi na informaciji pri posameznem izdelku. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

Prevzem

Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali preko SMS sporočila.
Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni kot prejemnik ob oddaji zahtevka za dostavo.

Če ste ob prevzemu opazili, da sta pošiljka ali izdelek fizično poškodovana, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavni službi.

Prejeta naročila lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno oz. najkasneje 1 uro po oddaji naročila. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@letnakuhinja.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila:
a) ime in priimek kupca
b) naslov naročnika
c) številka naročila

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@letnakuhinja.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Letna kuhinja d.o.o., Trpinčeva ulica 37a, 100 Ljubljana, Slovenija. Stroški, ki bremenijo potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je strošek dostave in strošek vračila blaga.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Za pogoje uporabe in garancija izdelka veljajo pogoji in garancija proizvajalcev izdelkov.

Stvarna napaka je kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Če želite izdelek reklamirati, nas pokličite na 040 560 580 ali pišite na info@letnakuhinja.si.

Prejete reklamacije bomo poskusili rešiti v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 45 dneh od prejema.

Garancijska popravila ali zamenjave se opravljajo pri prodajalcu, kamor kupec dostavi ali pošlje reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec.

Varstvo osebnih podatkov je ena izmed stvari, kateri posvečamo veliko pozornosti. Več o tem si lahko preberete v Splošnih pogojih uporabe strani.

Vse o omejitvi odgovornosti si preberite v Splošnih pogojih uporabe spletne strani.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Letna kuhinja d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ponudnik poskuša po svojih najboljših močeh ugoditi zahtevam in željam kupcev ter zadovoljiti zakonske regulative. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) izjavljamo, da nismo podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
Close Košarica
Close Lista želja
Ogledano Close
Close

Close
Kategorije:

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Zapri popup
Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Tehnični piškotki
Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce
Za spletne nakupe uporabljamo sistem WooCommerce. Za košarico in obdelavo naročila bosta shranjena dva piškotka. Ta dva piškotka sta obvezna za pravilno delovanje in jih ni mogoče onemogočiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Onemogoči vse storitve
Shrani
Omogoči vse storitve
Odpri Nastavitve zasebnosti